poniedziałek, 28 września 2015

Torba szpitalna - rzeczy dla dziecka

Na temat wyprawki dla niemowlaka będzie osobny post. Natomiast jeśli chodzi o rzeczy dla mojego synka to również proponuję zapytać w szpitalu co powinnaś zabrać ze sobą.
Ja przygotowałam:
1. Paczkę Pampers Premium nr 1 (0 to rozmiar dla wcześniaczków).
2. Prześcieradła jednorazowe.
3. 2xczapeczka
4. Rękawiczki. (Dlaczego? Po pierwsze dlatego, że dziecko po porodzie ma bardzo ostre pazurki i łatwo może się zranić a po drugie zaraz po urodzeniu dziecku należy zapewnić optymalną temperaturę ponieważ w brzuchu mamy było 36,6 stopnia)
5. Komplecik ubranek po porodzie czyli śpioszki i body, sweterek, body i spodenki. Kombinacja w zależności od gustu mamy.
6. Drugie ubranko na zamianę w razie czego.
7. Skarpetki.
8. Chusteczki nawilżone, antyalergiczne.
9. Becik oraz kocyk. Ja rodziłam w kwietniu więc było jeszcze w miarę zimno.
10. Ręcznik.
11. Nosidełko oraz fotelik samochodowy w jednym.
Jeśli masz wątpliwości czy coś zabrać czy nie - lepiej zabierz. Będziesz mieć komfort psychiczny. Nie przejmuj się, że spakowałaś dwie walizki i zastanawiasz się nad trzecią. Ja miałam dwie i czułam się świetnie, że przygotowałam się na każdą okoliczność.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz